![]() |
:applad::applad:Kjempeflott , lykke til med byggingen :tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Her et bilde fra Reimegrend St ca. 363km fra Oslo. da er det ca. 23km til Voss. |
Hei alle sammen.:mad:
Da er det stopp på byggingen av VBSR8. Da jeg har en feil som jeg ikke finner ut av. Når jeg kommer til rett før innkjør til Voss går RE ned. Alt i RE fungerer helt fint til Ca. 6.43375-60.63454. Det er ingen problemer å kjøre OR inn til Voss stasjon men jeg får ikke bygget noe i RE. Så hvis det er noen som vil prøve å finne feilen så skal jeg sende ruten til vedkommende.:ber: |
Ajdå!
Det va inte kul. Kanske kan jag få kolla vad är det för fel. Vill du skicka DropBox länk till mig via PM? |
Citat:
|
Hei igjen
Nå er jeg i gang med byggingen av VBSR8 igjen. Da jeg bygger videre med min Laptop som RE virker på. Vet ikke hva som er feilen på min stasjonære PC da jeg får feil rett før Voss men ikke på Laptopen. |
Om möjligt, forsök att koppla din laptop till din datorskärm. Det kan bli mer behagligt så :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Her er et bilde rett før Voss fra Øst
|
Kjempefint bilde og flott at det ordnet seg med videre bygging :tumme_upp:
Lykke til med vossebanen :tumme_upp: |
Skönt att höra att det löste sig. Ska bli kul att köra banan. Lycka till med bygget!
|
Hej!
Trevligt att du fortsätter! Testa rutten i PC när du har lagt spår till Evanger. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Bönan fixade signalerna! Jag fixade sigcfg.dat efter enligt Bönan. Bifogar filen här!;) |
1 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen. Da er vi på sporet igjen her er bilde fra Voss St.
Nå som jeg har passert Voss og er ved Bulken St kan jeg bruke den stasjonere PC igjen i RE:tumme_upp: Ikke vet jeg hvorfor RE ikke fungerte ved Voss men Laptopen virket. |
Grattis att PC:n funkar!
Plattformstak finns inte i Voss enligt 7 timmars film. Det ser bra ut i Voss! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:07. |