![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
Här kommer filerna, bilden i högsta upplösning jag har samt gångbrons texture. Sen två objektönskningar, kan ordna fler och bättre bilder vid behov.
Det är Kupolen köpcentrum och Banverkets höghus jag saknar. |
Hej.
Var kan jag hämta bron med .s & .sd filen? Objektet måste ju vara konfigurerat för "transparens" och mig veterligen görs detta vid tillverkningen av objektet... Såå, jag måste ha bron för att se hur den ser ut. Bra med mått oxo. Det blir en helt ny bro där jag kan konfa allt rätt redan i TSM... |
|
-Ja, jag hittade den i Nederländerna. Groningen...
Samma röda som stationshuset förstås? |
1 bifogad(e) fil(er)
Frågor.
1. Hur bred är en std perrong? ( 7m ?) 2. Hur hög är en std perrong? ( 0.8m ?) . |
1: 7 meter
2: 0.8 meter |
2 bifogad(e) fil(er)
Hmm, det var ju synd att det inte var tre spår mellan perrongerna i Borlänge...
Då får jag väl ta fram kaprondellen, kapa gångbryggan och och tajta ihop trapphusen... Återkommer i ärendet! . |
2 bifogad(e) fil(er)
Såådär, då har vi en 2-spårs oxo. Lägger upp den ikväll om allt är OK?
Edit: Osso en nattbild förståss.... . |
Ser bra ut! :tumupp:
|
Hej.
Finns nu att hämta på min site... |
3 bifogad(e) fil(er)
Då har snälltåget till Röjan anlänt till Säter, efter att lokoföraren tog över i Gnesta ca. 3 timmar och 30 minutter tidigare
I väntan på inlandsbanans egna vagnar, som är på verkstad för tillfället, förs nattåget fram av inhyrda SJ vagnar :) |
ps. jag ber om ursäkt för den enorma storleken på bilderna
|
Hej!
Försök ändra ner bildstorleken till 1500x844 pixlar så det blir lagom stor. Du kör OR och det visade 14 FPS. Det verkar hackigt! |
jag är ganska nojd med 14-15 fps
jag kör ju på en Asus UX303LN laptop i7-4510U @ 2,6Ghz med 8 gb Ram 2x128 GB SSD och Geforce 840m OprenRails i 3200x1800 upplösning och allt på max :) Jag kan lugnt vrida ner och få högre fps men jag tycker 14-15 fps är ett bra kompromis |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:00. |