![]() |
Veldig fint bilde! Hvor langt har du kommet? :tumme_upp:
|
Hej!
Jag la upp uppdaterad Bergensbanen till "Betarutter: Trollhättan och Bergensbanen" tråden. Bergen är klart och Arna lite grann. Spåret förlängt till Voss.:) |
Har testet ruten nå, akkurat som å kjenne seg igjen. Men jeg har problemer med "melkeflasker". Det er en del assets som jeg mangler, men jeg sliter med å finne nedlastingssidene til de. Ellers var det helt topp. :tumme_upp:
|
Citat:
Mjölkflaskor, hmm, är det tunnel decal fortfarande? Jag har hittat författare och det är RCAP/NorthAmerica/Decal. Har du hämtat Trollhättans Assets som finns min dropbox? Om inte så hämtar du den. |
Hei! Lastet ned Trollhattan Assets, og jeg ser ingen "melkeflasker"! Til og med tunnel hole decals er plassert på alle tunnelene. :D
|
Citat:
|
Några fler som törs att kommentera?:rolleyes:
|
Osterøybrua
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag höll på bygga Osterøybrua. Det är en hängbro, men den saknar vajer och jag vet inte hur man får dit vajer. Någon tips? Brons data är segelhöjd 53m och 1065m lång. |
1 bifogad(e) fil(er)
Det löste! Det snurrade i huvudet och plötslig stannade det och jag provade fram olika saker och det var betong-wall-metall som grov vajer.
Så nu syns det bra! |
Väldigt cool bro! Grymt att du fick till det! :tumme_upp:
|
Ja, nu är Arna helt färdig! Jag har uppdaterat DropBoxen så ni får hämta Bergensbanen. Klicka vid min signatur "RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta".:)
Tacksam för kommentarer av er. |
Wow, må bare si at du har gjort en kjempebra jobb! :drool:
For å bare si en liten ting til, jeg tror det mangler et varselskilt i Bulken-tunnelen som ligger mellom Vosso-elva og Bulken stasjon. For her om dagen kjørte jeg fra Voss til Bergen, da jeg kom til Bulken var fartsgrensa 90 km/t, men da jeg kom ut av Bulken-tunnelen ble fartsgrensen endret til 70 km/t. For da kjørte jeg for fort. :tumme_upp: |
Citat:
|
Får ikke banen til å funke jeg :vetej: Kan noen filme Voss-Bergen og legge det ut på YouTube? Er mega-spent på banen!
|
Citat:
Nu frågar jag dig, har du hämtat båda Assets Trollhättan och Bergenbanen från min Dropbox? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:57. |