![]() |
Citat:
|
Supersnyggt! Härligt att höra att den snart släpps...
|
Hoppla, jag läste fek namn :o
|
Hej Basse!
Spännande! Du kanske vill fixa olika målningar? http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32700 |
Hur går det med X60n? Otroligt snygg och grymt bra jobbat :tumme_upp:
|
Har blivit mer å mer nyfiken på hur arbetet går, vad är statusen nu basse?
|
Hej Basse!
Jag brukar inte fråga hur långt du har gjort med dina tåg. Väldigt spännande tåg! :tumme_upp: Jag undrar också om X-10, 11, 12 och 14, hur går det för dem? Västtrafik X-11 och 12 skulle vara toppenfint! |
Jag har jobbat lite på allt under sommaren men närmare någon release är jag tyvärr inte. X1* serien är som tidigare nämnt inte aktuell då den behöver en rejäl ombyggnad.
Jag har för närvarande inte så mycket tid över till att jobba med RW. Förhoppningsvis ändras det framöver. |
Tänkte inleda 2013 med att skriva i en halvgammal tråd!
Hur går det med tåget? Vill absolut inte vara elak/förolämpa andra modellbyggare, men detta är seriöst det snyggaste jag sett här på forumet. Hoppas innerligt att det kommer att släppas! :applad::applad::applad: Kanske ett öresundståg eller regina kan bli aktuell efter detta/dessa |
Ja. Det skulle nog vara roligt med Öresundståg och Reginor
|
Ja, jag vill gärna ha med X60 till Västerbanan så jag är ganska nyfiken när det är tänkt att tåget ska släppas :)
|
Lite seriöst vet någon om detta tåg fortfarande är under arbete eller om det är nerlagt?
|
Inte nerlagt i alla fall men det finns inte tillräckligt med tid att göra allt man vill just nu och jag har knappt hunnit göra nåt under hösten, men det ska prioriteras upp några nivåer nu framöver när annat blir klart.
|
Citat:
|
Finns det möjlighet att ett öresundståg kan göras sedan? Eller en regina? Fast helst öresundståg! :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:57. |