![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1246 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1247 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Hustrun har äntligen kommit till skott.. jag vill också ha en bärbar.. så en Mini-pc, beställd hos Siba anlände idag.. nu sitter vi båda på uteplatsen insjunkna i Cybervärlden.. inte nog med det .. hon ville också ha en iPhone.. så varför inte, Telia-fundamentalist som jag är.. så vi tar var sin.. 3Gs.. 129:-/månad.. så nu har vi att göra...
![]() |
#1249 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Har varit på liten semester nu, och för att jag inte hade bra fickor eller orken att släpa runt på kameran så lade jag ner den i en plastpåse med varor som vi hade handlat, bland annat en 2-liters flaska med kolsyrat vatten. I lugn och ro traskade vi runt, tills jag såg en fin vy jag ville ta en bild på. Så jag plockade upp kameran... och vattnet rann ur den. Det visade sig att vattenflaskan spruckit (mjukplast) och kameran var helt dränkt. Det blev till att åka till hotellet och hänga upp kameran på tork, med vatten droppande från objektiv och diverse kontakter.
Varför har jag då skrivit detta i "positiva tråden"? Jo, för att kameran funkade felfritt efter 20 timmar på tork! ![]()
![]() |
![]() |
#1250 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Imorgon bär det av till Stockholm för en weekend med bland annat en dagskryssning till Åland. Yay!
![]()
![]() |
#1251 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Är på Gotland nu och ska snart iväg ut och åka dressin!
![]()
![]() |
#1252 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Är så otroligt frestad över att starta Trainz nu med allt som kommit (men sörjer strakt att lennart lagt av!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men, visst är det bara local-mappen jag ska kopiera, för att allt innehåll (även banor) ska "följa med" till mina nya dator? (fel tråd, så skriv det i ett PM gärna ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2011-08-15 klockan 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
En vecka kvar av sommarlovet nu. Härligt
![]()
![]() |
#1254 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mitt paket från komplett har precis kommit till posten innehållande en 24" LCD skärm och ett trevligt tangentbord (logitech g110)
Mitt paket från Thomann med lite ljusprodukter har också skickats från Tyskland idag! Snart släpps Trainsimulator 12! Snart blir jag morbror!
![]() |
#1256 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Om drygt en vecka börjar min praktik på SJ Linköping. X2, Rc6, X40 och Regina, passa er! Här kommer jag!
![]()
![]() |
#1257 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag hade kranskärlförträngning 90%, det var allvarligt och behandlades med ballongvigdning. Så jag blev räddad troligen från döden. Så nu är jag pigg och lite öm efter behandlingen. Jag får ta det lugnt i fortsättningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Oj då, det var ju en otrolig lycka att du klarade dig!
![]()
![]() |
#1259 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tråkiga men ändå positiva nyheter, än är du för ung att lämna jorden!
|
![]() |
![]() |