![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Medlem
|
![]()
Dendär Scanian i SL-färger skulle vara underbart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
|
![]()
den finns i VT och SL än så länge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Medlem
|
![]()
Fick bli en SJ buss med då scania 113 och volvo b10m säffle var bland de sista Sj bussarna som köptes in innan GDG och SJ buss blev Swebus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Snyggt! SJ-bussen passar in på min rutt perfekt!
![]()
![]() |
#110 |
Medlem
|
![]()
Finns som båda delarna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem
|
![]()
så var ett tag sedan jag släppte något här men tänkte kolla om någon vet hur man får tag på lok kalle som enligt vad jag kan läsa är den som gjort de här y1
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men han var inne på Forumet för några dagar sedan, så prova och skicka ett PM till honom. Hmmm, nu är jag nog korkad, troligen går PM:et till hans gamla mailadress. Kanske smidigare att skriva i hans senaste inlägg på Forumet, troligen det första han tittar i vid sitt nästa besök. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34536 .
![]() |
![]() |
#113 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem
|
![]()
Hahaha oj jösses de där två hade jag helt glömt att jag ens gjort ... Jamen dåså
![]() |
![]() |
![]() |