![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag undrar nu när kommer Y7an till downloadsidan. Jag skickade till Emges den 14 maj och till Fredrik 15 maj. Dröjer detta länge eller...? ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag kommer just nu inte åt e-buzz med ftp då ftp-servicen är avstängd.
Så fort jag åter har tillgång till ftp så kommer filen upp. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Härligt att den finns för nerladdning nu....
Dock så får jag inte caben att funka, jag har gjort som det står men får upp felet "faild to create cabwiew" Trycker jag nej stänger den ner MSTS, trycker jag ja så gör den också det //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Kolla sedan att cabbens namn är detsamma som *.ENG filen i Ysju mappen har fått reda på... Öppna med andra ord ysju.eng(nåt sånt!) och sök på "cabview" där står det kiha2000.cfv nåt sånt... det ska ändras till namnet som din cabb har... Lycka till trots min röriga förklaring... --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej Olaf, din beskrivning fungerar alldeles utmärkt, men jag har förlorat den uppdatering av Y7 som har växel och andra ljudfiler. Hur får jag tillbaka det?
/ P E |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej på er alla Y7 fantaster!
Tack för ni har gett bra betyg! Hoppas ni trivs bra med hytten. Ja, det är mycket roligare än den japanske hytten. ![]() |
![]() |