![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Swebus 1929 vid bussterminalen i Bålsta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Och så en bild på baken av henne! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Men i somras lade man ner UL803 (Arlanda-Bålsta) som gick med underbara nya Volvo-halvturistbussar och ersatte den med linje SL579 som körs med slutkörda stadsbussar (OmniCity och Link) som svänger in vid varje mjölkpall. Så nu bör det även finnas en del röda bussar i Bålsta. ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-11-19 klockan 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]() ![]() Omnicity/Link väntar på nya uppdrag utanför Slussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() Andelind, eftersom du nu tyckte det va trevligt att se bilder från din hemmaplan, får du nu lite fler bilder! ![]() ![]() Nästan fullt hus. En(?) plats ledig. ![]() Nobina 7157 mot Laxne. ![]() Näst ut blir Nobina 7033 mot Flen. Riktigt bekväm busstyp detta. ![]() Å så tar vi Nobina 5230 som ska gå mot Nyköping. En gamling från 2001, riktigt bekväm busstyp även denna. ![]() Å så tar vi nästa 789'a mot Flen, dem går rätt ofta i rusningstrafik. ![]() Å så tar vi Nobina 7177 som sista buss. Busstyp brukar ofta gå till på 702 och 802, på 701 och 801 får vi åka med mycket bekvämare bussar enligt mig ![]() Annars, fina bilder av er andra!
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Min gamla partybuss sommaren 1986
en CR76. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jockes: tack för dom fina bilderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Nu har Arriva till mitt förtret vunnit anbuden för trafiken i Norrort, Täby, Bromma, Spånga samt Sollentuna. Detta utöver den redan befintliga trafiken i Märsta och Ekerö. Det betyder att Arriva kommer kontrollera i princip allt norr om innerstaden, förutom Norrtälje.
En helg tidigare i höst kunde man även ser Arrivas bussar på Lidingö. Här är 7174 i Ropsten ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag har inget större bussintresse men här är ändå en bild som jag tog i sommras. De som kan detta, vad heter modellen? Notera skylten "Sveriges sydligaste udde"
![]() ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2011-11-25 klockan 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |