![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Om du gör som det står här kommer det att fungera.http://www.e-buzz.se/forum/showpost....5&postcount=23 Läs igenom gamla svar som du har fått i den här tråden så kommer du säkert att lyckas. Du har väl också lagt in New Roads som är för de som kör i tågsimulatorn. Om inte, se länk i tidigare svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Förstår inte med 2:an i trollhättan mappen på sidan 1 i tråden och kmj förstår du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Vad menar du med nedzippade thn-rutten. det är första gången jag kommer så här långt faktiskt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Har du läst mitt inlägg http://www.e-buzz.se/forum/showpost....0&postcount=15 Dessutom måste du packa upp ( extrahera) Trollhattan_Light (mapp med blixtlås på) till skrivbordet och sen flyttar du Trollhattan_Light till mappen ROUTES.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-12-05 klockan 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
mappen är redan extraherad för att det står komprimera. hajar inte med blixtlås. kan förklara hur du menar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Mappen med blixtlås på ser du bilden.
Exraherad mapp har ingen blixtlås. Nästa bild är att du högerklickar på mapp med blixtlås så får du display och ser " Extrahera alla..."
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-12-05 klockan 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Klart och du kan köra rutten! Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-12-05 klockan 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Jag hajar faktiskt nu vad jag ska göra men vad ska jag göra med fordon till trollhättan light mappen
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Thn_light-mappen ska du efter uppackning lägga i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\ROUTES om du inte har ändrat installationsplatsen. Tåg till Thn-mappen ska packas upp och öppnas. Alla tåg-mappar ska läggas i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\TRAINS\TRAINSET Consisterna (.con-filer) ska läggas i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\TRAINS\CONSISTS Hoppas att du lyckas ![]() EDIT: OBS! Packa aldrig upp filer direkt dit de ska! Det kan hända väldigt skumma saker ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2009-12-06 klockan 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Okej jag ska försöka. ska jag extrahera mappen också
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Ja, alla mappar som är zippade (komprimerade) ska extraheras. Dock då ska du extrahera de till t.ex. Skrivbordet först!
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
Jag extraherade trollhättan light mappen men den fanns inte med i listan men en som förvånade mig iallafall. tack för hjälpen med trains consist och sånt för nu har jag linx och littl rc6 i msts
![]() Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
Bra att det fungerade med tågen iaf
![]() Gör så här med rutten (Se bilder) 1) Hämta filen. 2) Packa upp den till t.ex. Skrivbordet. 3) Flytta den uppackade mappen till ROUTES. Hoppas att det fungerar nu ![]()
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
är det nått mer jag ska göra.
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |