![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Greit jeg har nå vært lenge uten Svenske 3D-Tåg og det med at Fredrik har jobba og jobba det er bra gjort men det var litt iritert at man ike fikk noe mail men det går jeg tar ikke det så arvolig det var også problemer på jernbane.net som nå er åpnet der fikk vi en mail men som jeg sier jeg har tålmodighet og klarer å vente gjort er gjort kanskje han fredrik skal bli flinkere med å sende nem mail men det får han vurdere for meg ikke noe problem så jeg håpper får fikset feilen
jeg er bare glad for at siden er oppe igjen ![]() EN STOR TAKK TIL FREDRIK SOM HAR GJORT EN BRA JOBB
![]() |
#32 |
Medlem
|
![]()
Skönt att forumet är tillbaka iaf
![]() ![]() så klaga inte byggare bob ![]() Senast redigerad av rapid94 den 2008-03-30 klockan 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Verkar som att serverklockan valde att nollställa sig. Vilket lär vara anledningen till att inlägg som är svar hamnar längst upp i vissa trådar.
![]() Eller så är det server som skämtar aprillo med oss... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack Fredrik för din stora insats, trots påskhelg och dödsfall inom familjen!
Jag har läst nu hela tråden för jag var bortrest. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har fått radera 5 ämnen som efter att serverklockan ändrare sig fick helt galen tid. Stod att inläggen var postade år 2010 vilket gjorde att de alltid syntes under "active topics"
Beklagar |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() Om det är något du behöver hjälp med eller om du behöver ekonomiskt tillskott tveka aldrig att att föra fram detta. Jag är helt övertygad om att flertalet av forummedlemmarna gladerligen skulle ställa upp, naturligtvis efter sin förmåga. Denna sida är en grundsten för oss "Tågnördar" och du skall veta att det är många med mig som älskar dessa sidor. ![]() Så stå på dig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Hedersmedlem
|
![]()
Något som inte kostar något kan man inte ställa krav på. Tycker denna sida fungerat väldigt bra. Tack Fredrik!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2008-04-04 klockan 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Måste säga att jag saknar sidan när den ligger nere...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Admin & STW-member
|
![]()
Problemet är att servern måste startas om fysiskt och det betyder att jag får inte lämna min hemstad. Tyvärr har jag fler saker att göra än att starta om en server var 12e timma.
Nu blir det byte av hårdvaran, vilket jag egentligen inte har tid till, men byte blir det framöver. Finns ett mycket enkelt knep ni kan göra för att stödja forumet och det är att klicka på annonserna i googlereklamen. ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2008-04-06 klockan 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det ska jag komma ihåg fredrik
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() klicka på dessa banners. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Om alla började klicka frekvent så blir det ju en del pengar som kompensation för driftskostnaderna! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
Det är ju inte så kul när en bra sida plötsligt försvinner och man inte vet vad som hänt. Desto trevligare är det ju när den kommer tillbaka och att vissa obehagliga individer rensar ut sig själva är ju ren bonus. Men Fredrik jag undrar, skulle du inte kunna skicka ut ett gruppmejl till alla? |
|
![]() |
![]() |