![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Måste först och främst tacka Janne och Fredrik för hjälpen med basemap!!
Basemap var ju det jag letat efter... här ses en liten försmak av vad som förhoppningsvis komma skall. Ritningen föreställer alltså en liten del av SSAB Tunnplåt AB i Borlänge (min arbetsplats). Hela området kommer att rymmas på 6 basemaps, med totalt ca 2,5 mil järnväg. Det finns 3 bangårdar att växla vagnar på. Södra bangården syns det lite av här nedan! ![]() Jag kommer nog att be om eventuell hjälp med lite 3D framöver då det är ett antal byggnader som skall tillverkas... men mer om det sen.. =) /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() Edited by - nextuz on 17 August 2002 21:29:35 |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tomten jobbar övertid i år! | Janne | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-28 14:55 |
Danskarna jobbar på... | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-08-17 12:27 |