![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#391 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt Hawk
![]() För er som har svårt att hitta ljudfilen kommer här en direktlänk. /Magnus http://www.zugsimulator.de/new/_cms/...49001095175037 |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Ljudfiler??????va då för filer???? ![]()
![]() |
#393 |
Veteran
|
![]()
Tack,men såna ljudrfiler vil ja helst slippa se.
Ni som älskar att krångla till allt, då kan ni hämta dom här filerna. Själv, så vill ja inte ha med dessa filer att göra...... Märkligt, va vissa "peroner har en förmåga att fördärva allt för andra". Så fick ja sagt de......hehe ![]() Allan ska nog hålla sej i mulen ett tag.... ![]()
![]() |
#394 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Håkan,
Det var bara av ren vänlighet, eftersom Du själv frågade efter filen i Ditt eget inlägg i tråden om aktivitet till NMJ..... Hälsar Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Hoppsan det blev visst lite otydligt, jag är för van vid trådade forum där det syns vilket inlägg man svarat på. Glömde citera Lasse J. Citat:
![]() mvh Magnus Backman ![]() magnus_y1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Medlem
|
![]()
Magnus,
Håkans kommentar var lite onödig det tycker jag nog och förtjänar en ursäkt. Din aktivitet är en småtrevlig och lite lurig resa med snygga tåg på en underbar bana. Som Du säger är det inte Du som bestämt vilken ljudfil som skall användas, men nog tycker jag att Håkans bana förtjänar dessa vagnar, oavsett ljudfilen. Håller med om att det känns tråkigt att få en sådan kommentar, men som han sade, som fick en potta i julklapp; Det är bara att skita i! Fortsätt båda två med ert fina arbete!! Hälsar Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Bäste Lasse J Tänk om du hade kunnat tagit detta via ett PM, istället för som nu skriva öppet i forumet om att du får mailet i retur. Ursäkta att ja inte förstod vilken ljudfil du menade, de va sent på natten.... Därför kanske ja skrev lite "tyket", detta ber ja om ursäkt för ![]()
![]() |
![]() |
#398 |
Medlem
|
![]()
Håkan,
Ta inte illa vid dig det gjorde inte jag, Fortsätt med ditt jättearbete. Men glöm inte att koppla av i bland ! Hälsar Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Rutten är färdig och tågpaketen klara. Håll tillgodo ![]() http://msts.pointclark.net/msts/NMJ.v.1.0.zip
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-11-29 klockan 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Toppen!
Ska ladda hem imorgon! Ska bli kul att se hur rutten ser ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#401 |
Veteran
|
![]()
Hej
Skrivet 29/11 07.50 Om någon redan laddat hem rutten, så tag bort dessa tre consistfiler från tågpaket_2 Dom råkade komma mä av misstag. Jag har laddat upp en fixad version nu. Länkar till xtracks och newroads http://msts.pointclark.net/msts/xtracks.zip http://msts.pointclark.net/msts/newroads.zip När jag testade aktiviteterna så kom mycket riktigt upp en skylt ,där de stod att den där förb****de ljudfilen saknades. ![]() Men som tur va, så hade ja fått filen av mazz, och visste hur ja skulle lägga in den, så ingen ska behöva svära över den filen nått mer ![]() Angående tågpaketen.... Även om ni har en del av dessa lok och vagnar, så rekommenderar jag att ni lägger in dom här "nya", dom är friserade, så att framesen skall flyta bättre. En del har även fått förbättrade texturer. Bara att skriva över. Anledningen att ja skickar mä alla lok och vagnar som ingår i aktiviteterna, är att det ska vara så enkelt som möjligt, även för en nybörjare att få allt att fungera. Även om ni som kanske har testat betan av rutten, tycker att den "duger", så kan ja säja att skillnaden är enorm, alla årstider, nattbelysning och en massa nytt godis mm. ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-11-29 klockan 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Snyggt o proffsigt!
![]() GRATTIS till releasen! Och TACK för ditt slitande med att få till en fantastiskt vacker rutt ![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-11-29 klockan 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jo, prövade den, ser bra ut. Nu måste jag bara surfa runt i RE och aktivera alla vattentorn och kolstationer.
![]() /Jonatan
![]() |
#404 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Ser jäkligt bra ut!!
Du har fått mig att installera MSTS igen. ![]() Laddar ner nu, och jag kommer inte bli besviken.
![]() |
#405 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Nej, du kommer INTE att bli besviken ![]() Men ett småfel har lyckats komma in i en av dsons aktiviteter, men de kommer en liten patch. Sen så lägger ja in alla fel NI hittar, så att de blir perfekt, innan rutten ger sej ut i den "stora världen, typ BB",mm. hehe ![]() Så hör av er om ni hittar några fel.. ![]()
![]() |