![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Tack
Jo det stämmer. Troligtvis pga olika tillverkare
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jo jag håller med Tobias där,men snyggt var din rutt. Pröva att placera lite mera berg, sjöar, Lägenheter, och lite blandad textur,så blir det bättre resultat. Vad snygg din bonusbild blev Arvid.
![]() |
#18 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Jag har laddat ner en massa höghus mm så när jag kommer till REnsätra kommer det att bli en rejäl stad. (Detta är ungefär som stockholm-uppsala längdmässigt)
![]() |
#19 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Nya bilder. BILD 1. Två pendeltåg möts utanför torpskog i Högdalen BILD 2. Ett pendeltåg har nått sin slutstation Högdalen C BILD 3. En bild från Ekersta torg (fler affärer kommer då jag eller någon annan byggt fler svenska) BILD 4. Älmdal centrum
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ica är redan upplagd fast Fredrik har inte lagt upp dem än eftersom nytt filarkiv är under uppbyggnad.
Förresten,en ny bild från Parkdalen
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ja nu har det börja att växa,man märker ju att du är kreativ när det gäller egena objekt av dej Arvid,ser ju väldigt underbart. Arvid var har du laddat ner den där passerargången till stationsområdet?
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
på DLS. den är verkligen trevlig. Finns i både gul o grön har ja för mej.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Namn Sök på "footbridge"
![]() |
#25 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Nu är linje 2 färdigbyggd och linje 1 har bara rensätra C som inte är byggd. Åslinjen plus industrier kommer senare. BILD 1. Rensätra norra station. BILD 2. Högdalen centrum BILD 3.Linjekarta
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ett tips sedan när jag släpper rutten är att ladda ner "Towerblock1-14" tror jag det är för annars kommer städerna inte se så roliga ut!
![]() |
#27 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Några nya bilder BILD 1.Två RKJ express tåg möts på Holmsta station BILD 2.Ett av dessa tåg mot Rensätra rullar mot Ormhagen. BILD 3.Väl framme i Ormhagen slapp vi regnväder. BILD 4.Bonusbild BILD 5.En mann suckar på sin balkong i Kolköping efter att det regnat i 9 timmar i streck.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
En till
Den första industriområdet blev SKF och IKEA's lastplatser. En hamn kommer sedan att byggas i Rensätra.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej
mycket snyggt |
![]() |