![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Röstar för spåren förlängs till andra sidan av båten..
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Bort med stoppbockarna
//MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Då åker stoppbockarna och spåret blir 20 meter längre. Har byggt vidare och har 2 nya bilder. Bägge är från postterminalen i Bollerups hamn. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket tufft med postterminalen!
Kommer se bra ut med några post lastbilar vid lastkajen. Kanske skulle du haft en större skylt!? Kanske målad på byggnaden? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för all respons, det behövs verkligen. Jag beklagar, men jag har varit tvungen att flytta postterminalen eftersom det blev problem med spåren åt det hållet. Fick för tvära kurvor så ett ordinärt Posttåg inte kunde komma igenom. Rc6 med 4 vagnar. Det drog ner farten när man skulle genom kurvorna så antingen fick man skrota planerna på detta eller flytta om lite. Jag gjorde det senare...Bilder kommer senare. Så bilderna stämmer inte till 100%. Trodde att det funkade så, men det gjorde det inte. Kommer ut lite bilar och lite andra byggnader senare. MVH Kenneth PS Skylten går ej göra större, finns det andra som man kan använda? Någon som vet? Frågar samtidigt om det finns någon som kan bygga någon flygplatsterminal??????? Skulle glädja mej och andra....DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Jag kan tillverka en ny skylt.. Bara jag får texturen på den och att jag får mått på en ny... Så fixar jag det.. Maila till mig Knebert så löser jag det.
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson http://www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Skylt eller terminal???!!!!! MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Jag kan kanske fixa bägge... Skylt kan jag göra först och främst
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson http://www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Måste tyvärr meddela att jag har fått börja om på en tidig backup [B)] Har nämligen blivit drabbad av det här nya viruset ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Fantastiskt Knebert!
![]() Tummen upp för att du inte låter 18-åriga virusmakare stoppa dig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det blir en helt fiktiv rutt på grund av att det är nästan omöjligt att bygga som det ser ut i verkligheten. Sen så är det en annan rutt som jag har tillstånd för att bygga om som ligger till grund. Det som kommer att bli skånskt är det som våra fantastiska byggare kan få fram. Men även en del ommålningar kommer ochså med som tex pågatågskurer, biljettautomater med mera. Namnen på orterna har jag tagit från boken skånska ortnamn och det har jag gjort för att jag vill ha fram de gamla ortnamnen som finns i Sverige och lätt glöms bort. Finns ju en del roliga namn ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Hej alla tågfantaster!!!
Som ni kanske har märkt har jag inte visat så många bilder på sista tiden...Detta på grund av datorstrul, problem med ryggen med mera skit, men emellanåt har jag byggt en bit då och då för att hålla detta vid liv...Som jag har nämt tidigare kommer jag att göra vad som står i min makt för att kunna få ut denna rutt...Jag hoppas att mina kroppsliga problem försvinner så man kan hålla på med det som man tycker är roligt och inte en massa annat skit.... Håller på med att byta ut lite stationer och sätta ut ledningsstolpar och bygga om lite annat längs med spåret...Ett himla jobb med att plocka bort allt som inte skall vara där... I varje fall hade jag tänkt visa ett par bilder längs med spåret...Vill gärna höra vad ni tycker om den första bilden eftersom den är lite speciell..... Observera att dessa område ej är färdigbyggda, men ungefär kommer det att se ut så här... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Jag känner igen mig! Det är som om jag var på väg till kontinenten via Trelleborg...
Jag hoppas också att du får tillfälle att bygga vidare för jag längtar efter att få rulla ut med pågatåget i din rutt, Knebert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Skånerutt uppdat 040208 | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 35 | 2004-02-08 22:37 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |