![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har uppdaterat texturen lite, bland annat fronten: ![]() Vilken färg tycker ni att jag ska ha vid fönstrena, den övre eller den nedre? ![]() ![]() Skriv vad ni tycker och kom gärna med förslag på förbättringar. / Joel |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har en fråga till. Vet ni vilket typsnitt Kustpilen använder i fronten? / Joel |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hej med Jer
Har i husket at spørge DSB Designteam om lov til at lave repaints af IC3 v 2.0, og har i husket at spørge om i må have den liggende til download. Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() / Joel |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Men ge dej nu Joel, kustpilen är redan målad och klar, av pson. Mörka transparanta fönster har den också. Vi får inget tillstånd av Danskarna. Dom svarar inte ens på mail.[V] OK Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket tråkigt att ni inte får tillstånd, Hawk. Pson´s målning med mörktoande fönster är ju jättesnygg!!!!!
![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() / Joel |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 14:17 |
Y2k Kustpilen | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-08-15 15:31 |
Y2 Kustpilen - Alpha | Janne | 3D-design - Trainz | 24 | 2002-11-15 08:37 |
Kustpilen! | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-11-13 07:44 |
Guide: Cabview till Kustpilen | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-08-01 20:00 |