|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Har ni MSTS och kör med den, eller låter MSTS ligga i lådan. | |||
| Jag har MSTS och kör med den |
|
40 | 62.50% |
| Jag har MSTS och kör inte med den |
|
24 | 37.50% |
| Antal röster: 64. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#16 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
När jag köpte mitt MSTS för 3 år sedan (Inte helt exakt) kostade det 300 kr, så det har gått ner eftersom att det är 6/7 år gammalt.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Mitt MSTS kostade 600 spänn på Åhlens när det kom ut. Jag kollade butiken varje dag och snappade upp det dagen dom fick det i lager. Jag har fortfarande orginalskivorna.
Och självklart kör jag MSTS.
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag köpte mitt MSTS för 59 spenn på Cdon.com för kanske 2,5 år sen. Priserna går ner!
|
|
|
#19 |
|
Veteran
|
Köpte också mitt ex på Åhlens, tror det kostade 299 kr. Var ca 4 år sen.
|
|
|
#20 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Förhoppningsvis några fler röster...
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Jag köpte mitt första för 159kr, sen så hittade jag ett med annat omslag (trodde det var ett annat spel) för 59kr och köpte det
nu går inget att spela på
|
|
|
#22 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Ja, nu är röstningen klar. Det är 64 som har röstat och har MSTS. 40 st kör simmen och 24 kör inte.
Jag kommer att fortsätta som vanligt med Thn-bygget och hoppas allt ska funka till Gbg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
QUOTE=Totte;182511]Ja, nu är röstningen klar. Det är 64 som har röstat och har MSTS. 40 st kör simmen och 24 kör inte.
Jag kommer att fortsätta som vanligt med Thn-bygget och hoppas allt ska funka till Gbg.[/quote] Kjempefint å høre Totte , jeg var redd for at du kom til å avslutte det videre arbeidet med trollhattan. Lykke til med jobben videreMvh lukas |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Veteran
|
Bra att du inte lägger ned!
![]() Det är ju trotts allt ganska många som kör MSTS ändå...
|
|
|
#25 |
|
Medlem
|
Jag har och jag använder MSTS ganska frekvent vissa perioder och ibland ligger det på hårddisken, men inte just nu, för jag har just ominstallerat hela klabbet
|
|
|
|