![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jag har hittat en lösning på TrainzDev som fungerar på banor gjorda i TRS2004-2006 och som importerats till TS2009.
I Surveyor gå in i menyn "Delete missing assets", klicka och simsalabim så fungerar all belysning igen! //Portin Senast redigerad av portin den 2009-03-08 klockan 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Fungerade inte för mig.
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
patcha vettja
![]() fungerade utmärkt för mig efter patchningen ![]() hade typ 38285 (kanske, nått liknande var det iaf) nu har jag iaf 38575
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Sista patchen jag kan hitta är 38285_to_38316. Var har du hittat resten, tacksam för svar.
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
resten var autopatchar så vitt jag kommer ihåg..
Dvs, man får öppna lancher skärmen, låta den vara på typ 2 min, om inget händer då, så finns ingen ny patch.. Kolla options, där finns en knapp, patch trainz, om denna är klickbar, så har du en ny patch att installera, annars inte. Jag tror jag på nått vänster lyckas fått in en test build :s (om man kollar upp build nummret på trainzdev)
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Till 38316 är en exe-fil som du hittar här,
http://forums.auran.com/trainz/showt...t=37682&page=2 Här hitttar du länkar till nedladdning för exe-fil till 38316. Därefter kommer patcharna automatiskt, gör enligt leoj:s inlägg. Sista patchen är till 38599, idag är det bäst att tillägga! //portin |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Har nu patchat upp till version 38575. Redan vid patch 38316_to_38349 och jag kört Delete missing assets i Surveyor så tändes alla lampor.
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Bra Göran!
Då är vi på rull mot nya äventyr i TS2009! //Portin |
![]() |
![]() |