![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Har du VS? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 21.67% |
NEJ |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 78.33% |
Antal röster: 60. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Var köpte du det? Tror att du måste köpa v. 6.8 för att du skall kunna andvända 7.0. Är dock inte säker.
Vatten: Vattnet forsar inte i v. - 5.0 . Tror att det bara är i v. 6.8 + som det forsar. Är inte säker.
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
sedan nån månad sen och jag är helt överväldigad över dess grafik förutsatt att man har en addontextur t.ex Ostsee 2 med jättetjusiga stockholmstexturer och alla möjliga öpluttar i stockholms skärgård får man pröva att åka till om man har Stockholm archipelago 1 för norra och mellersta skärgården och Stockholm archipelago 2 för södra skärgården
jag har bland annat testat att köra viking line rutten Stadsgården-Mariehamn, det gick ganska bra med gabriella, jag klarade navigeringarna, gick inte på grund en enda gång, jag måste berätta en rolig historia som är sann: Jag skulle försöka starta gabriella i stockholm, men det som jag då trodde var stockholm, en stor grön ö utan hustexturer m.m. var nog tänkt till att vara köping, jag körde rakt österut i 45 blås och vad uppenbarade sig mitt framför ögonen på mig om inte stockholm, så jag åkte in på riddarfjärden i 45 blås och hade just skickat ett klagobrev till Illan Pallini angående de dåliga stockholmstexturerna med bifogad bild, det var en rolig historia när jag ser tillbaka på den, jag har just varit på birka paradise till Mariehamn och hon höll 230 grader över ålands hav mot stockholm, i hytten fanns tv med en gpskanal med adveto sjökort+ 2 webbcameror från fören på båten, det var så himla häftigt med eget sjökort och 2 webbkameror i hyttvn och nåt som viking line och silja line också borde ha helt klart. VIVA BIRKA PARADISE som jag tycker är det finaste kryssningsfartyget som finns och VS är 100% bra på alla sätt, det är för mig ett under att man kan göra så bra och detaljerade texturer till detta spel, det finns svenska båtar till det också t.ex: Gabriella, Cinderella, Ylva, Waxholm och HTC Gotland. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ja svenskt finns det gott om. Även jag har ett svenskt VS-projekt i bakfickan. Men det är ingen båt som finns på riktigt och när hon är klar vet jag inte... S/S Grundvik I heter hon.
![]() /Jonatan
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2006-04-19 klockan 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Virutail Sailor är det sämsta spelet jag spelat pålänge.! Går jue inte att styra ingenting,totalt värdelös!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
En liten nybörjare kanske
![]()
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag vet inte vad du har för dator eller så men VS är fullt dugligt och ingen i den här tråden har haft problem med att styra, då är det antingen du eller din dator som är felet. Om det nu är så värdelöst varför har spelare över hela världen byggt upp ett helt community och gjort massa fina addons då? Att bara böla ut att det är ett värdelöst spel på första försöket är inte sjyst stalj. Använder du joystick eller tangentbord? Några användare har haft problem med joystick men att styra med tangentbord eller mus ska gå hur enkelt som helst. Jag vill inte verka elak men den där kommentaren var verkligen barnslig. /Jonatan
![]() |
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Självklart att det går att styra, som två andra personer säger.
Fast man vet ju aldrig hur vissa andra styr... ![]()
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
"Hottar" upp denna tråd med en fråga:
Alla ni som har VS, kan ni inte lägga till mig på MSN så vi kan köra? ![]()
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Om jag ändå bara visste hur man gör, titta på den här något ovanliga screenshoten än så länge, 5 Ylvor ska gestalta V-båtar, 2 Bolsoy ska gestalta Dalarö och Söderarm och 3 Waxholm ska gestalta Västan, Norrskär och Storskär, detta är det som föreställer Strömkajen i Scenariot Ostsee 2, tänkte bara visa vad man kan göra med en smula fantasi, man kan alltså lägga in hur många båtar som helst av samma sort och placera ut dom.
![]() Tack för nu. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Stora vågen ps Trevlig helg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Nej, projektet är nerlagt. Såsom allt annat.