![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#151 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har haft en del problem när jag har byggt rutten, i vissa vinklar i RE, speciellt när man riktar kameran neråt mot marken, kan det krascha väldigt ofta. En del platser är värre än andra. När jag har kört har det dock fungerat fint, så länge jag har stannat inne i hytten.
![]() |
#152 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kraschar ändå när jag satt i hytten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Når kameraet er rettet mot taket på toget, stopper det. Har hatt det problemet tidligere på andre ruter. Sist gang for noen timer siden, skjedde det da jeg var i førerrommet. Dette kan bönan sikkert ikke noe for. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Det blir nok løsninger på det .
Som før skrevet , msts er et snodigt spill ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Medlem
|
![]()
Da har jeg fremført containertog Lillestrøm - Alnabru uten problemer
![]() Fungerte helt fint der ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Medlem
|
![]()
Alnabru - Oslo S gikk bra til like før bryn , da var rett ut til skrivebord.
Jeg har lyst til å innstallere newroads og xtracks på nytt men får ikke fjernet de som er innstallert . På min gamle xp gikk det helt fint men på denne nye windows 7 finner jeg dem ikke. Kan jeg innstallere på nytt uten å få vekk de gamle ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Veteran
|
![]()
Minns ni för länge sedan då VBSR4 släpptes? Oslo - Krisiansand alltså. Då kraschade rutten för vissa, på diverse platser och utan förklaring. Till slut kom vi fram till att det berodde på att något hade gått fel när Jan komprimerade rutten till zip-fil.
Jag börjar fundera på om det kanske är samma fel nu, jag har inga problem alls, och jag använder den version av rutten som jag har byggt på.
![]() |
#158 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag kom på vad du har för Tsections version? Jag har Tracksections ( 40000, stod det så i innehållet. Det funkar inte alls för mig ännu för MSTS. Däremot Open Rails går alldeles utmärkt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-09-08 klockan 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag försökte starta aktiviten Hamar - Oslo, kraschar direkt! ![]() Bönan, vad har du gjort för fel? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Medlem
|
![]()
Kjører explore Gardermoen - Hamar nå , sålangt ingen problemer.
Stå på bønan , dette løser seg ![]() Kom til litt syd for espa så var det ut til skrivebord . Senast redigerad av lukas den 2013-09-08 klockan 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Nå har jeg lastet ned VBSR6 og prøvd kjøring fra Hamar til Oslo og motsatt vei uten å få noen feil. Så for meg virker den like bra før den ble Zipet og etter at den jeg lastet ned og pakket ut versjonen fra TrainSim.
Så da vet ikke jeg hva som lager feilen hos dere.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Veteran
|
![]()
Jag har byggt med nyaste TSection, V44. Försök med den och se om det fungerar. Kan vara så att jag har använt någon spårbit som inte finns med i TSection 38/40/42.
![]()
![]() |
#165 |
Medlem
|
![]()
Hvordan kan vi innstallere TSection, V44
Senast redigerad av lukas den 2013-09-09 klockan 08:16. |
![]() |
![]() |