![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Jag har aldrig haft det iallfall... Sedan har vi ju devisen: "Om ett rörigt skrivbord tyder på ett rörigt huvud, vad tyder då ett tomt skrivbord på..?" |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() Det som ikonerna möjligen påverkar i NT/XP är att cachen till ikonbilderna snabbare blir full, men är det mest samma typer så är påverkarn minimal. De ikoner jag har på skrivbordet är oftast sånt man tillfälligt drar dit ![]() Liknanade med skrivbordsbilden. Visserligen tar den upp minne men det minnet flushas snabbt och används till annat när man spelar ett spel i NT/XP kärnan. W98 hadde däremot värdelös minneshantering så där kunde det påverka. Mycket av de "sanningar" för w95/dos gäller inte längre.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Byggare Bob jag skulle aldrig kunna vara utan ikoner och annat skräp på mitt skrivbord.
För tillfälet har jag 636 MB på mitt skrivbord ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Där kan man snacka om ikoner....