![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2012
|
![]() Senast redigerad av svenolov den 2013-01-13 klockan 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Hej! jo det går inte att måla dit gula hörn på C13, när man gör det så syns det inte sen. Jag undrar hur man gör.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
![]()
Jag saknar <kuid:67375:100475>. kan någon vänlig själ hjälpa mig finna den
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
ett försök att rätta till Aurans Passengers (kuid:-3:10091) som hade en felaktig mesh. Tyvärr slutade den fungera men det är möjligt att nån kan fixa till den? Jag länkar till den så får ni kolla, annars byter ni bara till Aurans!
(läs description till den så vet ni vad som var felet) https://dl.dropboxusercontent.com/u/...Passengers.cdp
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Hej!
Jag håller på med att göra två nya texturer till C4, och jag behöver lite hjälp. Den ena vagnen ska vara grön som den redan är men med nya loggor på sidorna. Och den andra ska vara blå med vit band med morden logga i fronten och på sidorna som den andra vagnen har. Bredvid dörrarna. Som ni ser är det lite små pyssel kvar att göra. Glömde till lägga, att på den blå vagnen ska loggorna på sidorna under fönsterna tas bort. Och vita hörn i A-änden. (Se bild i länken) http://www.bussmicke.se/Bildgalleri/...rg_920307.html Se bild nedan.