![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Släpp en linje i taget är mitt förslag. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tycker du gott kan släppa den med en linje klar. Det vill säga om allt längs linje 1 är klart!?
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu tar rutten en paus över jul och nyår eftersom jag inte kommer ha tillgång till datorn som rutten ligger på.
God Jul, så fortsätter bygget i Januari!
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ta en välförjänt semester, det tror jag du behöver från datorn
![]() Du har jobbat snabbt och fint med Bergslagsbanan så jag hoppas att du kommer tillbaka med stort sug att fortsätta bygga när du är tillbaka nästa år. God Jul och Gott nytt 2010 heter det väl ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Så, första bilden i RW. Här har jag bara fixat ut lite grönsaker i närheten av Slageberg. Känner ni igen er?
![]() Mitt grafikkort håller inte riktigt för RW, men en ny dator kommer snart att inhandlas ![]() Kommentera gärna! ![]()
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Uppdatering. Håller på med Slageberg nu. Vad tycker ni?
![]()
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Då så, nu har mina problem löst sig.
Jag börjar nu att fixa till miljön runt Nordstan, och sedan följer jag spåren hela vägen till Slageberg, sedan fixar jag det lilla som finns på linje 2 och sedan fixar jag det som finns ute på Tranabanan ![]() Det har precis anlänt två containrar till Nordstan. Dessa innehåller skyltar, samt några få signaler. En flakbil lastas med lite blandade skyltar för att sedan börja sätta upp skyltarna längs med banan ![]() ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-01-05 klockan 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Oops .. Now it's empty
![]()
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack
![]() Work In Progress ![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Sk*tsnyggt!
![]() ![]() ![]() Vad är det för grönsaker du använder? ![]()
![]() |
#13 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Han (och jag) använder Foliage package, som är gjort av RSDL, och kostar pengar (60 kr), men ingår om du köpt RW hos Steam. Växterna är mycket bra! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Ok, men det ingår alltså BARA om man har köpt det från Steam??
![]()
![]() |
#15 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ja, det tror jag iaf....
![]() |
![]() |
![]() |