![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag skulle behöva perrongtak 7 m breda och en längd av 50 m. Går även med längre men inte bredare. Skall passa till Olafs 7 meters perronger eftersom de passar perfekt in mellan de danska spåren. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna fixa detta? Jag vet att det finns fler som gärna skulle vilja ha dessa tak. Det finns tak, men de är 10 meter breda. Eller finns det någonstans man kan plocka hem tak som passar in på en svensk rutt? Kvittar hur de ser ut, eftersom designen kan man fixa till i TGA. Hoppas det finns någon som kan fixa detta. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Finns det verkligen ingen som skulle kunna bygga dessa tak? Jag vet att det finns många därute som skulle kunna fixa detta! Dessutom finns det fler än jag som skulle vilja ha dessa!!!! MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag ska se vad som kan bli
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Jag upptäckt inte ditt svar förräns nu! Men jag ska se vad jag kan göra. Har ju trots allt ett litet + i byggandet!("äger" perrongen ju ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för detta. Det tas nog emot med öppna armar av mer än mej ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Efterlysning på bilder | Joel | Off-topic | 2 | 2004-03-06 20:36 |
Efterlysning av Tunnelbanestationer på engelska. | netmagic | Lokaltrafik | 6 | 2003-12-08 18:02 |
Efterlysning | Statens Järnvägar | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2003-12-01 12:01 |
Efterlysning | Statens Järnvägar | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-11-02 12:15 |
Efterlysning: T44 ommålning | MatsH | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-09-11 17:32 |