Hej!!!
Nu är jag igång igen efter en del strul. Har kommit igång ordentligt med att bygga på rutten. Har byggt om en del sedan sist och dessutom tagit en massa backup så att det skall hålla hela vägen fram till färdig rutt...Visar en del bilder på det som jag har gjort. Kommer att finnas en massa skoj längs med rutten som tex flygplats, tivoli, regemente, med mera.....
MVH Kenneth
En bild från Bollerup C. Observera! Namnen är tagna från boken Skånska Ortnamn, men själva rutten har ingenting med namnen att göra. Vill bara lyfta fram de mindre orterna och byarna som finns i vårt land. Har diskuterat med andra som har tyckt att det var en bra idé.
Samma som ovan fast annan vinkel...
Ombyggnad av befintlig hamn där en av TT-lines färjor redan lagt till.
Lockarp Station. OBS Stationshuset har en annan färg än den fruktade blåa färgen som finns på denna bild...
Ylatofta station. Som ni kan se av bilderna finns det mycket kvar att göra. Men jag kan berätta att alla perronger är utbytta (utom en) samt alla vägskydd är klara. Håller på med att färdigställa hamnen där en del spår har plockats bort och det har tillkommit andra spår. hamnspåren är endast för dieseltrafik medans resten av rutten är el. På en del ställen blir det endast dieseltrafik, som på stora bangårdar, samt en del andra platser.