![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Undrar om man och i så fall var man kan ladda ner dom Z65.or (Banverkets och den brandgula) som funnit att ladda ner tidigare. Skulle behöva ett svenska växellok till min bana. Känns fånigt att sköta växlingen med T44:an eller Rc4:an. MVH Bengt L. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Angående Z65 ![]() Här kommer två icke svenska förslag, som ändå platsar in bra på en svensk bana. ![]() Först DB 261, KUID:75144:6912 från DS ![]() och sedan DSB MH, KUID:1094:20 med en urläcker interiör. Vet inte om denna finns på DS. Jag hittade den på Train-sim.dk där det finns lite annat godis. En till nyttig sida för Trainzare är Terra Trainz med många fina Trainz-länkar. Lycka till Roger ![]() edit: Svar Z65 ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för svaret och tipset på likvärdig lok.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Member
|
![]() Citat:
![]() ------ Andreas (Halalko) Medlem af DSB Designteam |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det blev den jag valde, laddade ner den från Aurans downloadstation.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Bengt och tack för senast.
Min Z65 är tänkt att komma i uppdaterad version. Jag kommer nog invänta TRS2004 för att på så sätt han den förberedd och slippa en uppdateringen direkt. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack själv, ser fram emot den uppdaterade versionen, ingen brådska, bara jag vet "att" den kommer att släppas så är jag nöjd. MVH Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|