![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
När jag kör X2000 känns hytten mer högersidig och för högt så nära elledning. Är det bara jag som tycker så? Nä nu tänkte jag gå in cabbens egenskaper och ändrade precis efter Rc:ns egenskaper så var det mycket bättre. Jag visar bilden efter justeringen. ![]() Kanske ni vill också ändra. Gå in cabbens egenskaper och ändra så här: [u]Front view</u> View position X: -1.00 Y: 3.00 Z: 5.25 View direktion X: 10.00 Y: 0.00 Z: 0.00 ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
- Jo, jag har upptäckt samma sak men brukar ändra det direkt i den .cvf-fil som följer med cabben. Jag skrev om det här tidigare: http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a..._ID=4026#14788
I och för sig gör det mig inte så mycket efterssom jag alltid kör utan cab genom att trycka "Shift+1". Då ser det dessutom ut att gå fortare när man kör. Kör man med cab, oavsett lok, så känns det som om man kryper fram vilket jag inte gillar. [V] Mvh R o g e ® ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
I hytten på X 2000 | Pson | Off-topic | 12 | 2003-12-06 19:29 |
Y7 Hytten | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-11 00:16 |
Y 7 hytten | GerryE | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-06-02 21:15 |
Nån som vet hur en T43 ser ut inne i hytten? =) | Olaf Lindström | Off-topic | 6 | 2003-03-23 18:23 |
I hytten på ett F-lok | Bengan | Off-topic | 4 | 2002-09-22 19:38 |