|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
En gammal Scania buss på väg till Märsta station.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
SÅ ska en buss se ut!
![]() Det kommer att bli tråkigt när dessa försvinner nästa år. De nyare fordonen är inte riktigt lika snygga, komfortabla, mjukgående, tysta, varma, driftsäkra, nostalgiska, vintertåliga eller mysiga
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-02-25 klockan 21:56. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
Ha jo den första bussen som jag fotade dög ju inte. Så jag provade med denna.
Tycker själv den är ganska snygg fast jag inte är intreserad av bussar.Bilden är även tagen runt Märsta i dina trakter
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Jag ser det, vid Plantagen utanför Brista-anläggningen, kameran riktad mot Väsby-hållet om jag inte ser helt fel. Känner trakterna som i min egna ficka
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Vadå? De nya bussarna är ju ganska mycket bättre än dessa äldre.. Visst funkar de äldre fint, men de nya bussarna är bekvämare och tämligen vintertåliga. I alla fall de i Täby!
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
|
Citat:
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
Dessa bussar går ganska ofta i Haninge. De är ganska fina och nostalgiska, men ack, så bullriga och obekväma...
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|