![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är bara lite nyfiken på antalet medlemmar. Går jag in och kollar på medlemslistan. Så är det just nu 1165 medlemmar. Tittar jag på Forumstatistik, så är det just nu 3040 medlemmar. Vilken summa, är den mest korrekta. Finns några som har reggat sig flera gånger, så som jag själv.
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
På medlemslistan visas bara de som gjort minst 1 inlägg medans på statistiken på förstasidan visar alla.
Vidare så är det omkring 200-300 som är mer eller mindre dagligt inne på sidan/forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tycker att det ger, ett väldigt bra betyg. Till er som sköter om forumet. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Av det totala antalet på drygt 3000 får man räkna bort en del (200-500 kanske) då det är en hel del personer som försöker regga sig med mailadresser som inte existerar. Kanske är det snarare bootar (robotar) som försöker regga sig.
Många skumma ryska adresser iaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Tar inte alla onödiga registrerningar plats på servern...?
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
Skulle tippa på att en reggning tar ca 1 KB. 500 "onödiga" reggningar skulle då ta ca 500 KB eller om man så vill en 30 sekunder lång mp3-fil (128 Kb). Jag tippar att det finns plats på servern ett tag till...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|