![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Vart laddar man ner kustpilen från för länk???.
Sedan har jag glömt bort littrat på detta motorvagnståg. Kan någon svara mig på detta????. bjrn.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Kustpilens littera är Y2. Prova att söka på DLS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Kustpilen har littera Y2, och man ska kunna ladda ner det någonstans tror jag, förr har jag för mig att det låg på forumets server som f.n är nere just nu. Skulle tro att den ligger på DLS eller något, annars kan du söka dig fram i forumet!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tack ska du ha för hjälpen.
Ja, nu påminnde du mig om kustpilen Y2,an. Jag har haft detta tåg i mitt stall, men datan har krånglat, så jag fick formatera datan. Så allt gick åt pipan. Har kollat ditt fotoarkiv. Det är jättefina bilder. Mvh: bjrn.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|