![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag har målat en C19-Test. Det var tänkt att man skulle bygga om C9,C14 och C15 tåg till såhär. Modellen är Micke321s C14. ![]() ![]() Jag släpper den om jag får för Micke321. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Mycket fint tåg f11a!.
Och tack för skalet micke321 och pierre
__________________
Arvid Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
|
![]()
Grymmt cool
![]() Kan ni inte göra en C20 oxå? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
|
![]() Citat:
Sparkfot: Det är en ommålning, så han har inte byggt något vilket är lite svårare om vi säger så... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Jättebra ommålning!
"Och tack för skalet micke321 och pierre" Jag har inget med skalet att göra (det är Micke321!), utan målade bara om, till en C13 också...samt fixa en (dålig) hytt. Tänk om vi haft en rutt till dessa också! Behöver ju inte vara hela Stockholms t-banenät, utan en linje skulle räcka gott. Och en hytt till tåget vore inte heller dumt!
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Pierre: Kontakta mig för ny shape....
Tack för all trevlig respons.. Kan meddela att C14 ligger på bordet igen. Jag vill även tacka DJTimboy & DJTiesto för hjälp med info & texturjustering
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ Senast redigerad av micke321 den 2005-11-20 klockan 20:49. Anledning: La till Info |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
Ort: Sweden.
Inlägg: 151
|
![]()
Ser bra ut Micke! Men framrutorna ska väll upp lite?
__________________
Som på räls! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 156
|
![]()
Sånt går och fixa. Sitter och jobbar på en grön variant för tillfället
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]() Senast redigerad av f11a den 2005-11-26 klockan 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Hittade en version som skulle vara skoj att ha...kaffevagnen:
![]()
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Vilken typ är det Pierre?
MVH//Joakim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Det är C13 1171, som jag inte tror skiljer sig utvändigt från C14!????
Bilden är från 2001 och jag hitta den på Bussmickes sida!
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
OT!
Har ni skribenten ifråga fått tillstånd av Bussmicke att lägga ut bilden här..? ![]()
__________________
Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Vad jag vet så är det OK att länka bilder!? Eller är det inte det längre?????
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]()
Det har och kommer alltid vara okej att länka till bilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|