![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jo, jag vet att det stormat mycket mellan Trainz och MSTS här. Men screenshots kan det väl inte bråkas så mycket om????? Jag tycker det är roligt att se sånna från båda "simmarna"!
Jag vet också att en screenshot inte kan överträffa verkligheten, det har jag inte sagt heller. Men jag sa att man kan ta fina screenshots och att det passar som månadens bild på en sida om Trainz och MSTS. Men det är bara vad jag tycker. Alla har säkert sin egen uppfattning om det!? Bilden på Y1:an var fin och skulle passa som nästa bild! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Den har en bra e-buzz känsla enligt mig![ ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Mitt bidrag innehåller varken snö eller tomtar, men men...
![]() Motion Blur FX by Lukas Nilson and Adobe® Photoshop 7.0. ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Här kommer då mitt bidrag på Du 109 i Teckomatorp i maj någon gång tror jag det var..
Fredrik du kanske minns det bättre när du var här?? ![]() //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Bara 2 dagar kvar till nominering. Har någon missat att ta med sin pangbild så är det hög tid nu
![]() Omröstningen pågår sen fram till den 23 december. På Julafton placeras bilden på e-buzz framsida och får vara där fram till 31 Januari. Detta blir alltså bilden för Januari även om den får en extra vecka i December. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Här kommer mitt bidrag till månadens bild. Den är av samma karaktär som den som ligger uppe på första sidan nu. En mysig bild en kylig Decemberkväll med ett X14-tåg målat i varma färger.
![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är min bild:
![]() Y1 1303 i Ystad, 2 maj 2003 ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Här kommer mitt bidrag:
![]() En Y1:a som är tagen på Eksjö station förra vintern! Tagen med min kamera så den är inte så mycket att hurra för, tyvär![|)] Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Tack för alla bidrag!
Omröstningen har nu börjat så denna tråd fortsätter här: http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8034 /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Månadens bild, Omröstningen | emges | Off-topic | 24 | 2005-01-26 12:40 |
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) | DJ Clinton | Lokaltrafik | 1 | 2004-06-29 13:59 |
Månadens bild | prymikom | Off-topic | 0 | 2004-03-28 16:36 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |