![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Menade inte att det var rea eller nått, men dom 8800GTS jag kollat på har alla legat en bit över 3000:-. Fast dom har haft högre klockhastighet också.
Ja, det där 8600GT kortet var rätt trevligt och verkar prisvärt. Jag skulle dock lagt till 200:- och handlat detta: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341398 Visst, det har bara häften med minne och lägre upplösning, men klockhastigheten är så mycket högre. Enligt spec., så spöar det många av 8800GTS korten! Ska leta och se om jag hittar nån test av det...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-12-31 klockan 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jo, men det skulle ju vara trevligt med 1 GB kortet, det funkar nog riktigt bra om man säger så, dock så blir ju grafiken inget bättre än på 512 mb kortet så det är värt att fundera på
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|