![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
En sån där hoj ställer väl sig på bakhjulet bara man släpper kopplingen i ettans växel...
![]()
![]() |
#5 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jaha, kanske dags för mig att dra min historia då.....
Har ägt följande: * BMW 320i -87 * SAAB 9000 CD 2.0i -89 * Opel Astra 1.6 -02 * SAAB 9-5 2.3t SE -99 * Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -03 * SAAB 9-3 2.0t PolarEdition -03 * SAAB 9-3 1.8i Linear SportSedan -04 * SAAB 9-5 2.3t Vector -02 * Opel Vectra GTS 2.2 -03 * SAAB 9-3 Aero Cabriolet -00 Min nuvarande SAAB 9-3 Vector 2.0t SportSedan -06 med idag 366 mil på mätaren ser ut så här: ![]() Bilden är tagen på Fårö om någon tycker det ser väldigt o-skånskt ut! ![]() Har således hunnit med 11 bilar hittils på de 5 år jag haft kortet.....
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Undrar Bengt
![]() |
![]() |
#7 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() Plus att jag älskar att byta bil. Kul med nytt!
![]() |
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Min första bil var en Opel Kadett -65
Den följdes raskt av 4 st. Opel Rekord av varierande årsmodeller, två av dessa var Caravan Påföljande bil blev en Peugeot 504 med automatlåda Bytte ut den mot en Ford Sierra Sedan blev jag frälst Köpte mig en Citroën XM Kör numera omkring i en Citroën Xsara Picasso
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|