![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej! Jag undrar om det är någon som har byggt något på GDSJ-Rutten och vill delamed sig av det.
Ha en trevlig helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Såvitt jag vet, så är det ingen som bygger på GDSJ.
Så jag tror att det var kanske en kul ide, men den skulle kommit sisådär 2 år tidigare. Intresset för RE är nog tämligen svalt nuförtiden, förutom nån enstaka entusiast och där finns ändå inte behovet av GDSJ . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag gillade att bygga på GDSJ. Men det blev tyvärr aldrig något stort utav det.
Den är perfekt att testa egna idér på hur det skulle kunna bli i en rutt. Så Jag tackar dig enormt endå för den! ![]()
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja du, den här rutten finns fortfarande i tankarna att bygga något på...Ev kommer jag att starta ett bygge på denna rutt till hösten, nu kommer sommaren och värmen (förhoppningsvis!!!) så då har man lite annat för sej. Men lite RE kan det ändå bli när det finns tid och lust över....Tid är ju, som bekant, något som man brukar ha ont om ![]() Så bygga på GDSJ kommer det att göras... MVH Kenneth PS Har skaffat en större hd så man får plats med lite mer nu, så det kan hända att man lägger in GDSJ inom en snar framtid...DS
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|