![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Installationsprogrammet var förinställt på
C:\Program Files\Microsoft Games\Train Simulator Här finns det visserligen delar installerade, men hela installationen som MSTS själv valt vid huvudinstallationen var C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator Vad jag gjorde var alltså att ändra Program Files till Program innan jag valde Unzip. Så allt är OK igen(förutom att jag fortfarande inte lyckats med att varken se eller få dem att röra på sig, vad jag pratar om är tåg som simulatorn kör, AI tåg eller vad det kallas. Men jag jobbar vidare även om det ibland känns lite ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha det fortsatt bra!
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Kolla den här tråden. Tredje inlägget uppifrån har en lösning på problemet. http://217.197.57.186/forum/showthre...6rjar+fr%E5gor Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Tack för tipset, men som jag skrev i föregående inlägg så löste jag det på egen hand! Men tack ändå!
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|