![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Tror det är någon bugg, för jag har också rutan "Kom ihåg mig" förbockad.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ni som blir urloggade. Hur gör ni när ni lämnar forumet? Stänger ni bara webläsaren /surfar till annan sida eller loggar ni ut varje gång?
Har läst på vbulletins forum att det är en del som klagar på just detta men vbulletin själv hävdar att antingen är det installerade addons eller användarfel som gör att felet uppträder. Tipsen jag har så långt är att 1) stänger ner webläsaren (alla instanser) 2) ta bort cookien 3) Logga in på forumet och logga in via navbaren uppe till höger och se till att man kryssar för "kom ihåg mig" Jag tar gärna emot info om det händer varje gång ni är inne eller bara någon gång då och då. Ju mer info jag kan få dessto bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Detta händer tydligen med bara några stycken medlemmar (eller har jag fel?).
Det hände inte mig iallafall..
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samma sak hände mig precis i början tills jag upptäckte att rutan Kom ihåg mig? inte var ikryssad vid inloggning. När jag kryssade i den så är det inga problem längre.
![]() Jag använder Opera 8.5
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Jag loggar ut varje gång innan jag lämnar sidan eller stänger ner IE. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag stänger av sidan, så det blir automatiskt utloggad. När jag öppnar direkt forumsidan med hjälp av ikon på skrivbordet blir jag inloggad automatiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag har blivt utkastad flera gånger.
Samma sak varje gång. Det är när jag ska ladda upp bilder jag blivit utkastad. Man trycker att man ska posta och så står det att man inte är inloggad. Loggar in igen o då är allt arbete man gjort med bilderna borta. Fast detta tror jag inte kommer att hända igen eftersom det var före uppgraderingen av forumet. Tänkte att du bara skull veta detta.. MVH
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag har inga problem och använder Firefox. Går till en annan sida eller stänger ner webbläsaren utan in- eller utloggning. Vid nästa besök är jag automatiskt inloggad på en gång. Har inte behövt ändra någon inställning sedan uppdateringen, förutom deafult språk som vart engelska efter uppdateringen.
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vad har hänt med LLJ och Trollhättansrutt. De äldre bilderna är borta, eller är uppgraderingen på gång? Och signaturbilder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|