![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() - Filmkvaliten beror på att datorn helt enkelt inte orkar med riktigt. Var faktiskt förvånad att det inte hackade mer eftersom jag körde med min vanliga upplösning 1280x960 och lät Fraps spela in i 640x480. Sen skall jag nog redigera nästa film i Premiere istället så man kan spara i bättre format, tex Xvid. Använde Windows Movie Maker och då kan man bara spara som wmv. - Musiken... Är du från vettet människa, Dream Theater är ju bara bäst! Åja, som baken var det ju, smaken alltså ![]() Nåväl, var lite skoj att slå ihjäl nån timme på iaf. ![]() Förresten, Fraps kan spela in ifrån stort sett vilket 3D spel som helst bara datorn pallar. Borde funka i MSTS med!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|