![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kanon!
Ser att vi nu även har ett SSAB lok ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Jag har laddat upp det. ![]() Sök efter SSAB Nohab
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2005-06-05 klockan 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
hej hopp
får inte plcdk steel coil loader att fungera och samma med plcdk container loader den som lastar svenska containers. känner mig som ett litet fån att be om hjälp haha men är tacksam för svar har allt som man ska ha till dom vet inte om jag gjort något fel med inställningarna för lastar på det gör dom inte om någon skulle kunna komma med lite närmare information eller lägga upp bilder på inställningarna tacksam för hjälp mvh dealizh |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
det skulle vara mycket trevligt att få dom att fungera
![]() finns ju mindre man kan bli frustrerad på haha tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Här kommer då Shimmns-vagnen och lastplatserna för stålrullar som jag lovade för ett bra tag sen. Tänkte egentligen göra mer med lastplatserna men det får nog vara så här sålänge. Shimmns 708 SSAB Shimmns 708 SSAB är reskinnad av Bengt Ljunggren och original-modellen är gjord av Gertjan van Harskamp (vi har tillåtelse att släppa denna). Jag har bara skrivit config med LARS2 och packat cdp'n. OBS: ni behöver bogey kuid:49267:50005 och steelcoil produkten kuid2:121711:60802:1 ifrån DLS EDIT: Ursäkta, det var jag som inte läste ordentligt på förra sidan. Såg inte att du hade ställt frågor längre ner i tråden.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2008-02-18 klockan 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kommer knappt ihåg själv hur det var men hittade en gammal webbsida jag hade uppe innan, klistrar in texten här:
Sen har jag för mig att nån animering slutade funka i TRS2006, men själva lastningen skall fungera.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|