![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En fråga Mazz... Hade inte SJ´s pendel passat bättre för SJ-linjen? Eller är det så att du gillar SL färgerna bättre?
Jag gillar själv SL färgerna bättre, men tror dom andra passat bättre!? Hur som helst, så är det hemskt snygga bilder du torterar oss med. Nu "måste" det bara komma en beta snart...
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Mazz!
Det var ett tag du publicerat. Hoppas du har blivit sugen att bygga vidare. Din rutt är verkligen toppen. Det är spännande att följa utvecklingen. Ha´t så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ja, Totte, det va ett tag sedan som jag rapporterade från LLJ...
![]() Men, visst byggs det och sugen är jag ... Men, andra projekt har just nu något högre prio, lite granna för att faktiskt kunna få ut något, det är lite trist i längden att bara bidra i forumet med bara bilder.... Därav arbetet med GDSJ, t.ex, som ju är mycket nära release nu. En annan konkurrent till LLJ vad gäller min tid, är ju 3D-byggande, som jag i många år egentligen velat syssla med, men prioriterat ner till förmån för RE-arbetet, inte bara LLJ. De ganska omfattande bangårdarna på LLJ har för de små och medelstora inte varit några problem med övergången till ScaleRail, medans de större lider lite grann av att en del strategiska spår som finns i Xtracks, inte finns i ScaleRail. det har oxå bidragit til at LLJ fått kanske lite lägre prio just nu. Men, ingen tvekan om lust att bygga i LLJ, det är oförändrat högt... Trafik och spårplansmässigt tror jag LLJ kommer erbjuda mycke underhållning... Men, man måste oxå komma ihåg att de nästan 40 mil järnväg som LLJ innehåller är ett stort projekt för en person... jag kommer dock inte tröttna... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hei dette ser bra ut.
![]()
![]() |
#5 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
hi to all it has been being for so many years that I follow the development of this magnificent route that to judge from the photos is very beautiful but I wanted to know when you/he/she will be finished, also because I don't understand the Swede.ciao to everybody
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hi Trenino!
No, LLJ is not released... Still working in progress... ![]() for one person to build and the route has not been having the highest priority... Mainly because of following reasons:
So, therefore LLJ has became a litte lower priority for a while... But, several calender years work in LLJ will of course end with a release... Cant currently tell you when, however... I am lucky that TMTS will accept MSTS routes... ![]() EDIT: Mazz, jag lade in lite radbrytningar efterssom texten var svår att läsa pga av alla bilder. /Roger ![]() Senast redigerad av Rogge den 2005-10-07 klockan 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Det ser mäktigt ut!
![]() Har en fråga ochså: Var kan jag få tag i vagnarna som t21'an drar?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|