![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det ser fantastiskt bra ut. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2005-05-10 klockan 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar Totte!
Har uppdaterat VL-hemsidan med lite nya bilder...
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ser riktigt bra ut Pierre. Längtar tills den släpps!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybörjare
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Kan bara hålla med föregående talare..Bra jobbat
![]() Hälsn.X60 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Jag hoppas att arbetet med Lidingöbanan till MSTS går bra, Pierre.
För er övriga (och givetvis som inspiration till banbyggaren själv!) så kan jag bifoga en länk med lite annorlunda bilder från J. Hellströms lokaltågssida med bl a Lidingöbanan: http://hem.bredband.net/lokaltag/sslidj/sslidj.htm |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Det hoppas jag med
![]() Får man önska sig en liten detalj?. Jag skulle gärna villja se många trän, av olika sorter ![]() Jag ser ett litet fel vid AGA, bussarna vid buss parkeringen på höger sida mot ropsten ska inte vara där, de står bara bussar på vänster sida. Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 20:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 21:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 13:25 |