|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
Ort: ,Flundre Härad , Sweden.
Inlägg: 174
|
Det vore trevligt att kunna dosera kurvor, det hade gett ett mer verklighetstroget intryck
__________________
Mer semester åt folket NU!!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Stockholm sweden.
Inlägg: 115
|
Inte alls så dumt.
Och jag vill visserligen att hantera luftledningar utan SP4. Men det vore skoj om det gick på riktig ström. Och jag tycker att några varuhus ska bli som objekt. Och flera realistiska bergspass och tunnlar Men ocksåfler tillbehör till tätorter bl.a konditori och resturanger som ska se verkligt ut. Snygga förslag
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 380
|
Det skulle inte vara dumt att kunna rotera på baseboarden.
T.ex. om man råkar bygga mot väster och det var tänkt åt norr. Man skulle även få ännu större användning av modulerna som byggs, om det gick att rotera. Bengan. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
Intressant tråd men jag har startat en ny för önskemål till Auran.
__________________
Kenny |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|