![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Anser mig vara klar med refugerna. Refug nr. 3 skulle kunna göras en bättre mappning på. Kantstenarna är lite bredare i böjningen, men jag får inte till det riktigt som jag vill där och har börjat tappa tålamodet med mappningen där. Ska nu sätta mig och packa ihop dom, sen skickar jag dom till Fredrik. Så får vi se om dom kommer upp för nedladdning.
![]() ![]() ![]() Lasse. Gjorde om emges 30-skylt. Till en väjningsplikt för mötande. Visserligen är det dubbla skyltar på den, men jag gjorde den andra sidan grå. På håll syns det inte att det är två skyltar. Om det är rätt storlek på skylten. Vet jag inte. ![]() Bengan. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mina försök i gmax. | Carlj | 3D-design - Trainz | 36 | 2005-11-15 22:09 |
Första försök på nattbild | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-03-01 21:47 |
ETT SISTA FÖRSÖK TILLL ATT MÅLA OM 1024*1024 TEX.. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 53 | 2003-04-02 21:13 |
Försök med fotad front! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-03-13 16:13 |