|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#40 | ||
|
Guest
|
Citat:
) ingriper snabbt som ögat och tystar ner likt värsta kommunistdiktaturen. Det är väl det som kallas uppfostran?Ironi åsido och åter till ämnet, reklambannerna stör inte mig personligen och så länge reklamen inte blir mer omfattande med pop-uper eller liknande så får de gott vara kvar. Kanske ett bannerutbyte vore något också för att locka fler hit till e-buzz? Tycker inte att det kommer så särskilt många nya hit, för bara något år sedan var det en hel annan omsättning på folk har jag för mig. ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Förslag ang. reklam etc! | Dson | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-05-10 11:21 |
| Hur använder ni forumet? | Fredrik | Off-topic | 13 | 2004-01-16 23:55 |