![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej igen, och tack för kommentarerna!
Jag har än så länge bara bytt spåren vid Årstabruk, och då har jag bara tagit bort dom gamla och lagt dit nya. Ett stort tack till Roger för tipset om Trainz Map, det ska jag genast prova. Ja, det är sant att det mest är Y1 samt Y7 i passagerartrafik, men allt eftersom perrongerna byggs om så kommer det att sättas in TMY dragna loktåg. Vad gäller den elektrifierade delen så blir det till största delen Da samt Ma som kommer att synas på banan, men ett och annat Rc kommer nog också på besök. mvh .... Mats EDIT: Trainz Map var ju ett kanonprogram. Sparade mig oändligt med tid vid spårbytet. Jag kan inte förstå att jag har missat det. Inte nog med att man kan byta mellan olika sorters spår, man kan även vad jag förstår ändra namn på signaler med mera. Dessutom så får man ju en fin spårplan att skriva ut. Årstabruks stationsområde efter utbyggnad ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Modernisering" av KMJ. | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-11-04 17:51 |