![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Tack!
När du säger det så vill jag minnas att det ligger två dymamic track mot varandra i den här rutten. Då är detta felkällan skulle jag tro. Problmet med dem är som sagt det, så fort som jag rör vid dem hänger sig hela editorn. Jag skulle behöva veta om det finns något annat sätt att få bort dem på? /Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Extra Extra!! ScaleRail Dynamic Track Utility | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-11-22 21:15 |
Någon som använder MP Track Pack? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-08-09 11:40 |
STW Dynamic Speedboard | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-06-21 11:10 |
Varför blir det så?[Failed to load track database] | Mson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-07-07 23:00 |
Hur man gör spår. [tips] | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-20 17:43 |