![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu är nomineringen klar till Januari månads bild. Det är moderatorerna HP, Rogge och Janne som gett poäng till alla förslag. Sen har jag sammanställt resultaten och fått fram 10 kandidater.
Omröstningen kan därmed börja. Tyvärr verkar pollen vara väldigt långsam att ladda men ha tålamod, man behöver ju bara gå dit en gång ![]() Nästa månad skall jag försöka få med fler i omröstningen så man kan undvika nominering. Kanske går det att hitta en poll som klarar fler än 10 svar. Tipsa gärna om du känner till någon bra som är gratis. <center>http://msts.e-buzz.net/monthly_pic/pic_januari.html</center> /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Kul! Och bra organiserat också (nerladdningstiden oräknad
![]() And the winner is... [8D] ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Att fixa ett bättre sådant system är inte så svårt..
Antingen skriver man ett själv eller så finns det ett par på t.ex www.aspsidan.nu ochwww.phpsidan.nu Detta kräver att eran server stödjer asp eller php men asp verkar ju inte var något problem[8D] //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pollen måste vara "html-baserad" då vi inte har möjlighet att lägga det på servern nu.
Det var som jag skrev bara 10 bidrag som blev nominerade till omröstningen så vissa kom tyvärr inte med. Förhoppningsvis kan vi ha med fler bidrag nästa månad. Alternativt kan man ha flera omröstningar med grupper av bilder och sen en final. Problemet är då vilka som skall vara i vilken grupp (slumpmässigt?) samt att det tar längre tid att genomföra röstningen. En poll bör ligga ute minst en vecka för att alla ska få chansen att rösta. Jag ser för övrigt inget hinder till att en bild som inte vunnit är med även i någon annan månads omröstning. Så länge det bara är en bild per medlem är det inga problem. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker inte att det känns helt rätt med en Regina som susar genom 32 gradig luft en solig sommardag som månadsbild i Januari som ett exempel. Månadsbilden borde spegla den aktuella årstiden.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Därav röstade jag på bilden som Fredrik tagit!(den med en Y1 som står på ett snöigt värnamo! ![]() Du fick till den bilden mycket bra då den ger en e-buzz känsla som är mycket stark![8D] Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
/Viktor VD på North European Railroad http://w1.500.telia.com/~u50016605/ ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Samt att det i reglerna inte fanns några hinder för att en sådan bild ska få vara med. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Guest
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
![]() |
![]() |
#12 |
Senior Member
|
![]()
Hejsan!
När blir nästa omröstning för månadens bild? MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Blir det månadens bild fler gånger, eller?
/Viktor ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Håller med, blir det några fler månadens bilder![
![]() ![]() Olaf "olis" Lindström www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Jag hoppas att det snart dyker upp en omröstning, jag har fina bilder att komma med.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Godstågs bild | prymikom | Off-topic | 0 | 2004-04-01 19:11 |
Månadens bild | prymikom | Off-topic | 0 | 2004-03-28 16:36 |
Månadens bild! | emges | Off-topic | 55 | 2003-12-16 18:15 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |