![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag har Trainz 1.1 och kan heller inte lägga in lok. Hur updaterar man till 1.3, säg inte att jag måste köpa något, jag fick det av farsan i julklapp.
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Testa www.auran.com/trainz
![]() Hur kom det sig att din pappa köpte Trainz 1.0 (1.0 och 1.1 är i stort sett samma version) Version 1 har ju funnits ute i nästan 3 år. ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Vad ska jag göra på den sidan? Köpa TRS2004 eller?
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Åhlens har som sagt TRS 3004 Svensk version, men till vilket pris vet jag inte...400:- var väl över nätet? Hur mkt över disk? Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Admin & STW-member
|
![]()
Jonatan
http://www.auran.com/trainz/servicepacks.htm ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Ni har tur ni. Vi som håller på med Microsofts tågsimulator får nöja oss med 1.0 (Många år gammal) och en enda halvdan uppgradering.
![]() En liten fråga till er som vet. Eftersom jag har både 1.1 och UTC av Trainz men skall köpa den senaste så har jag ju ingen användning för de två gamla. Om jag skulle sälja dessa för kanske 100:- och 200:- om någon skulle vilja ha, så måste de också få min registrering hos Auran, får man göra så? Vad händer om jag köper den nya versionen, använder jag samma registrering i sådana fall och kan då de som köpt mina gamla versioner gå in på den nya i sådana fall? M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Admin & STW-member
|
![]()
Egetnligen får du inte "ge bort" eller "sälja" ditt konto på Planet Auran. Du har ju ett konto på Planet auran där du registrerar vilka serienummer du äger.
Om du säljer den gamla måste du skapa ett nytt konto (och nickname) hos auran där du kopplar den nya licensen du då har på TRS2004. När du skapar ett Planet Auran konto får du också välja lösenord. Då är det ju bäst att välja ett som inte är samma till ditt gamla konto eller ändra lösenordet på det gamla. Men som sagt, egentligen är kontot personligt och får inte förflyttas till nya individer... [:I] ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Ett litet tips.
Behåll UTC, för där har du Paintshed, vilket inte ingår i TRS2004. Vet inte om du använder det, men ifall att. Auran har haft en kanpanj (vet inte om den gäller längre) där man kan uppgrader till TRS om man har UTC, men då måste man köpa direkt från Auran över nätet. Kolla deras hemsida för mer info. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Jag har fått det att funka nu!
![]() ![]() ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite hjälp me byggandet (igen)! | flensburger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 21:48 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |