![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag köpte en kamera för en månad sen, en Canon Powershot A60, den är jag väldigt nöjd med. Annars är storebror A70 en mycket prisvärd kamera
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
|
![]()
Har en 3100.. mycket nöjd..
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Guest
|
![]() Citat:
Citat:
Och Kodaken ser finfin ut, tycker jag. Let's Buy It! Fast, kommer du på nya kameror i samma takt sopm nu lär det väl bli något helt annat i slutändan... ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Lång slutartid = Större risk för rörelseoskärpa. Kort slutartid = Mindre risk för rörelseoskärpa. ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Tack på förhand! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pson:
Bara en idé: Vore det inte bättre om Magnus, ger dig bilderna över messenger eller nått? Att lägga upp ett par "mini" jepg-bilder här, kan knappast vara något att ha som referens! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag vill oxå se bilder, han kan ju eventuellt ladda upp som på någon hemside plats man oftast får av sin ISP.
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Guest
|
![]() Citat:
Brister syns tydligare på stora bilder. Är du med mig nu då...? ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Jag vill minnas, att jag i en tidigare kameradiskussion skrivit ungefär så här:
Oavsett vilken kameratyp du väljer, analog eller digital; oavsett vilken filmtyp du väljer eller hur många pixlar du förfogar över; oavsett hur många finesser kameran har: Det som bestämmer bildens kvalitet är till syvende och sist objektivets kvalitet. Jag såg häromdagen några usla bilder tagna med 5 megapix kamera, köpt i Tyskland (Medion?). Dålig optik och inget annat. Jag har samma Olympus som Pierre och är mycket nöjd med resultat och bildstorlek. Om jag skulle köpa en kamera idag valde jag 3 megapix, inte mer. Och kom ihåg, stor bild - stor plats. wilburt [8D] |
![]() |
#26 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Om man far onska sig vilken kamera man vill sa skulle det nog vara,
Spegelreflex: Cannon EOS 10D Halvprofessinel: Sony vad den nu heter...5x optisk iaf... Kompakt: Nikon coolpix 5700 Men det e bara onskningar... KAlle ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|