![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hurra!!!
Hg kommer passa finfint tillsammans med det klassiska ellok jag håller på med... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt att få se. Ett efterlängtat lok från min sida. Nu är det snart bara tufftuffs ånglok och hildingar jag saknar för att börja känna mig helt nöjd.
Man får tacka för ett fint kommande lok. Bengan. |
![]() |
![]() |
#18 |
Admin & STW-member
|
![]()
LLJ
När jag testkört så har hastighetsmätaren fungerat. Dock kvarstår ett litet problem som jag är osäker på om det går att lösa. Beror vad Auran säger... ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#19 |
Senior Member
|
![]()
Även bromsmätaren fungerar (Bromscylinder, huvudbehållare och huvudledning i samma mätare).
Landskapet är egentligen mer ett diorama som är till för testning av nya saker samt för screenshotting. Om jag får tid någon gång så skall jag bygga ut det så att det blir en riktig bana av det. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
...Nåååå...när kan man ladda ner henne?
![]() ![]() Hoppas den kommer upp hos STW snart! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
|
![]()
Snart™
![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
*Vill ha, Vill ha*! ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Får väl hålla mig då...förr eller senare kommer hon in rullandes till en dator nära mig eller...? ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
STW presenterar ny vagn Lnps med industri! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 33 | 2005-02-27 17:34 |
Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 15:28 |
Msts-Akuten presenterar msts guide som gör att.... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-12-06 21:28 |
STW och Auran presenterar svenskt i TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 18 | 2003-10-01 00:00 |
Pson och Hawk presenterar... [Linx X2000] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 24 | 2002-09-19 20:06 |