![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Återbud
Jag kan tyvärr inte komma, då jag fått annat ivägen...sorry.. Hoppas att ni kan lägga ut bilder här.... ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag kan tyvärr inte häller komma nu på Söndag. M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Synd;(( Ni vet inte vad ni går misste om Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag kan tyvärr inte komma då jag jobbar [V].
Däremot kan jag vinka ![]() Nämligen klockan 8.18, 9.42, 13.18 och 14.42. Roger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Junior Member
|
![]()
Här kommer det celebert besök och jag vet inte ens om det! :-/
Och ni har inte sagt något. ![]() Nåja, om jag hade vetat en tid så hade jag ju kunnat dyka upp kanske (så här med kort varsel)... en tågbiljett till Sundbyberg härifrån är ju nästan gratis. Om jag får komma förståss... /Stoffe |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Roger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
Tar tillbaka det där om att jag inte kommer...
Som det ser ut nu så kommer jag..ska bara fixa ett ärende först... ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Ja kommer!!!!!
Kommer med X2000 567 på morron, åker hem med ICE 68 sen, Blue-X!!! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Hedersmedlem
|
![]() Jag hoppas att "gubbarna" som håller i det kommer tidigt inför sina förberedelser för den stora dagen, så att jag har någon att vinka till på morgonen ![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Medlem
|
![]() Citat:
// Daniel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Niträknare & STW-member
|
![]() Citat:
Kenny ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Niträknare & STW-member
|
![]() Varför får man alltid idéer när det egentligen är för sent?? Det vore kul om ni som kommer kunde fixa någon form av namnlappar/badges med era nicknames så vi känner igen er. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
I nödfall går det att använda någon form av tejp (frystejp/silvertejp/grå kotorstejp) som går att skriva på, *fungera men är väl inte så snyggt.
En annan nödlösning är Postit-lappar, (*samma som ovan) MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Niträknare & STW-member
|
![]() Jag tar med ett paket Avery 54x80mm så får ni skriva dom på plats. Det hade varit "kuligare" om ni hade haft tid att göra dom själva med div bildbehandlingsprogram. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nedladdningar från Auran! | GerryE | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2005-02-03 16:33 |
4 bilder från igår (Söndag) | vfp420b | Off-topic | 6 | 2004-08-17 01:04 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |
Bilder Från Sthlm..! | Mson | Off-topic | 4 | 2003-04-22 15:10 |